Call of Duty svojí reklamní kampaní štve lidi. Možná vás ale překvapí důvod
Série Call of Duty s chystaným dílem Black Ops III tak trochu zlobí na sociálních sítích. Je samozřejmě otázka, jestli to chlapci a děvčata z marketingového oddělení nedělají naschvál - nakonec kontroverze prodává - spíš se nám to zdá jako nedomyšlený nápad.
zdroj: tisková zpráva
První průšvih přišel minulý týden, kdy na svém twitterovém účtu začali vydávat zprávy jako: "Zvláštní zpráva: podle nepotvrzených zdrojů došlo k explozi na severním břehu poblíž singapurského přístavu." Další zprávy mluvily o vyhlášení staného práva, nepokojům, policejním zásahům, ale i karantenní zóny velké na 30 mil.
Celé to bylo zakončené hláškou: právě jste viděli budoucí příběh z Black Ops III. Řadu followerů ovšem takové zprávy vůbec nepotěšily. Nejen, že nebyly vkusné, ale navíc zmátli i některé uživatele.
Později pak Activision vydal příběhový trailer. Ani ten ovšem neudělal některým moc velkou radost. Mohly za to záběry z povodní v městě Denbighshire z roku 2013. Bývalý starosta se rozčílil, že neštěstí druhých je použito do hry. Nakonec to, co se stalo v městě Denbighshire rozhodně žádna hra nebyla.
No, tak jsme zvědaví, kam tahle kampaň ještě povede. Markeťáci balancují na hraně dobrého vkusu, hráče ale zajímá jen jediné - bude nový Black Ops III jen variací na Titanfall?
související články
-
25. 07.Komentátor Call of Duty zápasů má fetiš na nohy - lidé ho za to šikanovali
-
24. 03.Realistická reklama na Nintendo Switch je trefná
-
8. 12.Reklama s novými Hvězdnými válkami je tak dojemná, že nenechá jedno oko suché!
-
10. 10.Pohřeb přenášený na Twitchi je asi ta nejpodivnější věc, co dneska uvidíte