Zpět na články

Call of Duty svojí reklamní kampaní štve lidi. Možná vás ale překvapí důvod

Série Call of Duty s chystaným dílem Black Ops III tak trochu zlobí na sociálních sítích. Je samozřejmě otázka, jestli to chlapci a děvčata z marketingového oddělení nedělají naschvál - nakonec kontroverze prodává - spíš se nám to zdá jako nedomyšlený nápad.

zdroj: tisková zpráva

První průšvih přišel minulý týden, kdy na svém twitterovém účtu začali vydávat zprávy jako: "Zvláštní zpráva: podle nepotvrzených zdrojů došlo k explozi na severním břehu poblíž singapurského přístavu."  Další zprávy mluvily o vyhlášení staného práva, nepokojům, policejním zásahům, ale i karantenní zóny velké na 30 mil.

Celé to bylo zakončené hláškou: právě jste viděli budoucí příběh z Black Ops III. Řadu followerů ovšem takové zprávy vůbec nepotěšily. Nejen, že nebyly vkusné, ale navíc zmátli i některé uživatele.

 

Později pak Activision vydal příběhový trailer. Ani ten ovšem neudělal některým moc velkou radost. Mohly za to záběry z povodní v městě Denbighshire z roku 2013. Bývalý starosta se rozčílil, že neštěstí druhých je použito do hry. Nakonec to, co se stalo v městě Denbighshire rozhodně žádna hra nebyla.

 

No, tak jsme zvědaví, kam tahle kampaň ještě povede. Markeťáci balancují na hraně dobrého vkusu, hráče ale zajímá jen jediné - bude nový Black Ops III jen variací na Titanfall?   

diskuze: 0 příspěvků, nových

Zpět na články