Zpět na články

Hlášky herních vývojářů, které nesnášíme

Znáte to, pomalu se blíží herní veletrhy jako je E3 nebo Gamescom a spolu s tím se vyrojí řada rozhovorů s vývojáři, nebo s jejich PR zastoupením. Výsledek je ale naprosto stejný. Dokola naučené formulky, které říkají všechno a nic. Pojďme se tak podívat, na ty nejčastější, při jejichž poslechu dostaneme solidní vyrážku i na sedacích partiích.

zdroj: tisková zpráva

"Je to multiplayer, ale pochopitelně si to užijí hráči i v singleplayeru."

Ne. Neužijí. Buď je to multiplayer, nebo singleplayer. V 90 % případů hybridní křížení nedopadá dobře. Proto nikdo nehraje Evolve sám, stejně tak v opačném případě je to přesně důvod, proč nikdo nehraje multiplayer třeba v The Last of Us.

1 zdroj: tisková zpráva

 „Je to zcela nový pohled na celou značku, který ale rozhodně potěší staré fanoušky“

Ne. Nepotěší. Staří fanoušci jsou staří fanoušci a jakákoliv změna je pro ně tragická. Noví hráči naopak chtějí něco nového a svěžího, ne žádné pomrkávání na plesnivý titul, který v dnešní době nikoho nezajímá. Rozmyslete se tak a udělejte jedno.

2 zdroj: tisková zpráva

„Bude to naprosto revoluční a změní to pohled na celé odvětví.“

Je to zajímavé, ale hry, které jsou naprosto revoluční a změní pohled na celé odvětví, tohle o sobě často neříkají. Prostě si něco kutí, až nakonec způsobí absolutní revoluci. Jako třeba takový Minecraft. Naopak po titulech, kde natěšená PR ze všech sil přesvědčují hráče, že tohle jim opravdu naprosto vystřelí mozek, většinou zapomenou někde v propadlišti dějin

1 zdroj: tisková zpráva

„Peter Molyneux“

S hláškou„Bude to naprosto revoluční a změní to pohled na celé odvětví.“ je ostatně spojené přímo i jedno jméno. Peter Molyneux. Byly doby, kdy v herním světě něco znamenal. Jenže s každým dalším projektem se z něj stával větší a větší M. Night Shyamalan herního světa. Když se tak dneska někde objeví jeho jméno, je to brutální výstražný vykřičník, že tohle bude další z fakt bizarních projektů, od kterých lépe dávat ruce pryč.

213 zdroj: tisková zpráva

„Je to sandbox, ale zároveň velmi příběhová hra“

Kočkopsy – tak přesně ty tu máme fakt rádi. Buď je to prostě sandbox, kde si člověk může dělat, co chce, nebo je to příběh. Tyhle hybridy mezi tím, to nedopadá dobře. Nebo dopadá? Možná nám tvůrci Zaklínače ještě vytřou zrak. Na druhou stranu i výjimky se urodí!

1 zdroj: tisková zpráva

„Je to inovativní reimaginace.“

„Inovativní“ „reimaginace“ „imerzivní“ a podobné nechutné výrazivo, co na nás poslední roky prší z úst PR a vývojářů nám dávají pořádné osypky. Jakmile zazní jedno z těchto spojení, je vlastně jedno, co budou o hře říkat dál. Mozek se odebere do fetální polohy a kývavými pohyby se snaží vzpamatovat.

1 zdroj: tisková zpráva

 

„Hru jsme sice právě oznámili, ale chystáme jí vydat ještě letos“

Koho se tady snažíte obalamutit. Buď vyjde nejdřív za dva roky, nebo to bude totální průšvih. Ať jedno nebo druhé, jsme si jisti, že budeme naštvaní. Tak co kdybychom se vykašlali na tyhle tanečky kolem a prostě měli reálné odhady na vydání her?

1

 

„Je to MOBA, free2play vesmírný simulátor s retro prvky starých titulů, zároveň si tu můžete stavět vlastní budovy - a k tomu budeme také prodávat figurky, které budete mít reálně v poličce. No, není to skvělé?“

Není nic horšího, než když herní vývojáři vezmou veškeré trendy, které momentálně frčí a uplácají narychlo titul, aby se svezli stejné na vlně. A co je ještě horší? Že jim tahle strategie slušně vychází!

 

1 zdroj: tisková zpráva

diskuze: 0 příspěvků, nových

Zpět na články