Producenti filmového Ghost in the Shell chtěli herce digitálně upravit, aby měli víc asijské rysy
Filmový Ghost in the Shell se snaží bojovat s faktem, že do filmu z Japonska obsadil bílé herce.
zdroj: tisková zpráva
Když Paramount oznámil, že do hlavní role hraného zpracování Ghost in the Shell obsadí Scarlett Johansson, internet moc nadšený nebyl. Ostatně předloha se odehrává v Japonsku, hlavní hrdinka se jmenuje Motoko Kusanagi a řeší se tu řada japonských problémů. Proč tedy neobsadit herečku, která má japonské kořeny?
Paramount si za svým rozhodnutím stojí, na druhou stranu nedávno prosáklo, že i oni sami trochu znejistěli, co se týče castingu. Producenti údajně zažádali o ukázku z filmu s digitálními úpravami, které by hercům dodaly asijské rysy. Samozřejmě okamžitě vyšlo najevo, že to vypadá hrozně, a tak od nápadu studio upustilo.
Každopádně to trochu začíná zasmrádat průšvihem. Ostatně režie se ujal Rupert Sanders, který má na svém kontě vizuálně nádherný, ale příběhově neskutečně plytký film, Sněhurka a lovec. Naše očekávání jsou tak zatraceně nízko.