Zpět na články

Ty nejúchylnější vousy herního průmyslu

Herní branže je dost specifická - a stejně tak láká i dost specifický typ lidí. Není se tak čemu divit, že extravagantní fousiska se tady zkrátka nachází v hojném počtu. Pojďte se tak s námi podívat na ty nejlepší.

zdroj: tisková zpráva

Lidé od her mají pořádné plnovousy v oblibě. Ostatně většina z nich nosí magnificentní vous již dlouhá léta - ještě dříve než tuhle zálibu objevili hipsteři, lumbersexuálové a podobné existence. Připravili jsme pro vás tak přehlídku těch nejzajímavějších vousů, co stojí za herními peckami.

Darin Beaver

vousy

Tenhle chlápek pracuje jako senior VFX artist v High Voltage Software, což je studio, které stojí za peckami jako Saints Row, Mortal Kombat X a další. U takových titulů by člověk čekal, že jejich výtvarník bude vypadat zhruba tak nějak.

Sage Merrill

vousy zdroj: tisková zpráva

Sage pracuje jako lead sandbox designer v Bungie a díky svým vousům se stal naprostou legendou. Má dokonce i svojí fan page na Facebooku (i když jí sleduje jen 23 lidí, ale i tak se to počítá).

Matt MacLean

vousy

Designer z Obsidianu má na svém triku Fallout New Vegas, South Park: The Stick of Truth nebo Dungeon Siege 3. My ho ovšem jednoznačně milujeme pro jeho epesní spodní plnovous.

TurtleRock studio

vousy zdroj: tisková zpráva

Všichni pánové ze studia TurtleRock se rozhodli, že se nikdo z nich neoholí (v případě dam pak neostříhá) do té doby, než vyjde jejich chystané Evolve. Za každý centimetr a půl pak darovali 50 dolarů na charitu Child's Play.  Awww! Jak roztomilé!

Greg Goodrich & Craig Owens

vousy

Podobný nápad, jako měli v TurtleRock, dostali i ve studiu Danger Close ještě o několik let dříve. Tehdy při tvorbě Medal of Honor se rozhodli producent a marketingový šéf neholit a také tím vydělat nějaké peníze. Něco přihodilo i EA a pěkná sumička šla na fond pro Navy SEAL.

Jason Vanderberghe

 

Na letošní E3 nám Ubisoft představil chystanou hru For Honor. A její kreativní ředitel rozhodně nesmí na našem seznamu chybět. Takový vous je skoro stejně epický, jako přijít na konferenci s hůlkou.

Dan Vávra

vousy zdroj: tisková zpráva

Ani českým vývojářským vodám nechybí pořádný fousáč - Dan Vávra si během vývoje chystané hry Kingdom Come nechal narůst solidní délku. Zjevně aby se cítil dostatečně středověce. I když ve středověku se vlastně holili… Tak sakra. Jak to tedy je? Nevadí! Hlavně že rostou!

diskuze: 0 příspěvků, nových

Zpět na články